23 Şubat 2012 Perşembe

Aslan yattığı yerden belli olurmuş

Aslan yattığı yerden belli olurmuş diye girdim konuya ama size yatağımı falan göstermeyeceğim. O kadar kolay değil. Ama madem dedim blog açtım,madem onun bunun elbisesine,saçına vesairesine  bok atıyorum dedim bari bu işi nerden yaptığımı az çok göstereyim. O yüzden sizi masa üstümle tanıştırmaya karar verdim. Evet yaptım bunu.




Öncelikle Size hangi ekrandan baktığımı göstermek istiyorum.  Tek tuşu eksik,bir uçak motorundan daha çok ses çıkaran bu yadigar olmasa ben bi hiçim.  

Bu da çok sevgili ajandam. 

 On bin tane kullanılmayan kalemlerim ve acil sıcak basmalarında kullandığım çubuk tokalarım. Vee süper sevimli,elbise şeklindeki not defterim. Ne yalan söyleyeyim kullanmaya kıyamıyorum.
  Olmazsa olmaz masa üstü kupası. Açıkçası çok kahve içen biri değilimdir. Su en iyisidir,su candır.
Veee bu da masa üstünde olmasa da bi uzanma mesafesindeki aynam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder