3 Şubat 2012 Cuma

Bana bu temiz sayfayi ayiran blogger'a ehmm neyse...

"Aman Allahim sonunda ben de blogger oldum. Ayyy çok heyecanlı!!!"
Falan değil tabii ki de. Zira daha önce de bi sürü blog açmışlığım var ama genel de bi blogum olduğunu unutuyorum. Bu sefer böyle olmamasını diliyorum ama çok da umutlu değilim kendimden. Ayrica, "Küçüklüğümden beri süren moda aşkım…." diye başlamayı da çok isterdim ama yok öyle bi şey. Moda moda moda diye delirmem ama severim keretayı. Yani aslında arşiv niyetine kullanıcam ben burayı ama çaktırmıyorum. Neyse hadi grs kib opt bye.

4 yorum:

  1. Aaaaa hoşgeldiiiin Blogosfere, umarım hep yazarsın bırakmazsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hoşbuldum,çok tsk ederim. biblogum olduğunu unutmazsam yazarım, umarım. :)

      Sil
  2. aramıza hoşgeldin cnm bol izleyicili güzel bir sayfa diliyorum:)))

    YanıtlaSil